torsdag 29. august 2013

Lokallagsbesøk


Heisann!

Jeg heter Astrid Helene Olsen, er 19 år og kommer fra Oslo. I perioden 2013/2014 sitter jeg i sentralstyret til PRESS med ansvar for region nord.
Da jeg ble spurt av Redd Barna om å holde foredrag i Tromsø, kombinerte jeg det med et lokallagsbesøk i Bodø. Slo to fluer i en smekk!
Søndag morgen tok jeg flyet oppover til Nordens Paris. Holdt foredrag om årets OD-prosjekt på regionalt seminar for Troms og Finnmark.

Vakker by!

På flyturen til Bodø satt jeg i et lite propellfly som mellomlandet på Andenes (på Andøya).
Jeg ble overrasket over hvor sentralt Bodø lufthavn lå. I gåavstand (!) til sentrum. SYKT!
Mens Øystein (LS) var på skolen, måtte jo jeg finne på noe å gjøre. Bestemte meg for å dra på Kafka. Hadde hørt at de kule kidsa pleide å henge der, så hvorfor ikke?


På Kafe Kafka.

På tirsdagen var det tid for bannermaling på Gimle.
Alina og Øystein tegner opp rynkene til den gamle dama.

Maling av banner
Har du hørt om ungdomsorganisasjonen ESS?

Det ferdige banneret, hengende over Bodø by

Og med det sier jeg takk for meg, for denne gang i hvert fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar